Win je factuurbedrag terug

Bij JAMES Autoservice kun je elke maand jouw factuurbedrag terug winnen. We vinden jouw mening zeer belangrijk, want zo kunnen we onze dienstverlening verbeteren als dat nodig is.

Hoe kan ik meedoen?
Vul jouw beoordeling hieronder in voor het onderhoud aan de auto. Vul tot slot naam, e-mailadres, factuurnummer en kenteken in.

MWH van der Steen 5 jaar geleden beoordeeld

Heel goede service. Altijd vriendelijk . Snel geholpen worden. Vertrouwd en goed advies . Vr groet v der Steen Bunnik

M.R. Fust 5 jaar geleden beoordeeld

Uitstekende service

Willem Loonen 5 jaar geleden beoordeeld

Zeer tevreden. Netjes geholpen. Snel en deskundig advies. Heel vriendelijk. Ik kom terug!

Muhring 5 jaar geleden beoordeeld

Uitstekende transparante service. Zoals we al jaren gewend zijn.

Hans Loeve 6 jaar geleden beoordeeld

Er is tijdig aangekondigd dat twee van mijn zomerbanden toe waren aan vervanging. Inplannen online en afspraak via de mail bevestigd, allemaal lekker efficiënt! Prettig verblijf tijdens de werkzaamheden, i.c.m. een kleine beurt. Koffie, tv kijken en wifi is allemaal prima geregeld. Afhandeling snel en op tijd. Kortom, prima geregeld, al jaren!

H.J.Gerding 6 jaar geleden beoordeeld

Snel en goed.

H.J.Gerding 6 jaar geleden beoordeeld

Snel en goed.

A.Fischer 6 jaar geleden beoordeeld

Ik kom er al jaren en ben altijd super vriendelijk, accuraat en snel geholpen met wat er ook aan de hand was. Honda is niet de goedkoopste maar je krijgt wel waar voor je geld. Ik zou het altijd aanbevelen.

Jaap kelderman 7 jaar geleden beoordeeld

Bij Goes wordt ik altijd vriendelijk, goed en snel geholpen. Ze heten niet voor niets "Autoservice Goes"

Ann Meijer 8 jaar geleden beoordeeld

Ik heb al jaren onze auto in onderhoud bij autoservice Bunnik. Altijd vriendelijk, behulpzaam en betrouwbaar. Vandaag nieuwe winterbanden met een waarschuwing dat een van de zomerbanden niet deugdelijk gerepareerd is. Attent, dus ook.

vincent van der wal 9 jaar geleden beoordeeld

Weer fantastisch goed en snel geholpen door James!

Martijn Gooijer 9 jaar geleden beoordeeld

Zeer slechte ervaring. In eerste instantie werd het onderhoud (120k beurt) aan mijn lease auto (Alfa Romeo Giulietta Multi air) geaccepteerd, echter werd kort daarna gebeld dat de werkzaamheden verkeerd waren in geschat en dat de afspraak verzet moest worden. Vervolgens bleek dat de benodigde gereedschappen voor de voorschreven distributiewissel niet te krijgen waren (huur of lenen, niet aanschaf!), waardoor de auto toch alsnog naar een dealer moest voor alleen de distributiewissel. Het overige onderhoud zou dan weer niet door de dealer maar door James gedaan worden. Uiteindelijk bleek dat men niet goed in de auto gegevens heeft gekeken, en dat de distributie wissel reeds gedaan was bij 90k. De auto ben is alsnog een hele dag kwijt geweest. Deze ervaring heeft mij op twee vlakken ernstig gefrustreerd: 1. zeer slechte en onzorgvuldige planning van werkzaamheden. Ik heb het gevoel dat men maar wat accepteert, vervolgens gaat kijken wat er eigenlijk moet gebeuren, en dat nog zonder naar de onderhoudshistorie van de specifieke auto te kijken. 2. specifieke merk-kennis en kunde ontbreekt, waardoor men het geplande onderhoud niet eens kán uitvoeren, en de auto alsnog wordt doorverwezen naar de dealer. Hoewel deze ervaring voor mijn lease auto was, en ik die binnenkort ga inleveren ivm verandering van werkgever, heeft dit mij wel overtuigd NOOIT naar James autoservice terug te gaan, met een mogelijk toekomstige leaseauto (ongeacht welk merk), of mijn eigen auto's (Alfa's). Ik ben gesterkt in mijn mening dat de dealer of merk-gespecialiseerd onderhoudsbedrijf de sterke voorkeur geniet bij onderhoud. Cijfers 2 0 8 5 1 1 1 2 0 2.9 gemiddeld

s saleh/ van t veld 9 jaar geleden beoordeeld

Zeer vriendelijke en goede service. Duidelijke informatie wat betreft reparatie,s

C Mulder 9 jaar geleden beoordeeld

Er worden duidelijke afspraken gemaakt en nagekomen. Bij speciale komende problemen aan de auto wordt je op de hoogte gebracht en daarover uitleg gegeven hoe daar in de toekomst mee om te gaan. aanrader voor mij aan derden.

Jan 9 jaar geleden beoordeeld

Vandaag onze Yaris bij James van nieuwe remblokken en schijven laten voorzien nadat de offerte van de Toyota dealer mij te gortig was. Uitstekende prijs en uitvoering van de werkzaamheden en duidelijke uitleg/ toelichting op de factuur. De volgende keer ga ik weer voor onderhoud naar James

A. van Veenendaal 9 jaar geleden beoordeeld

Ik ben de eerste keer bij James geweest. De dealer die mijn Nissan geleverd heeft is failliet gegaan en ik ben op zoek gegaan naar een garage in de buurt. Het betrof een onderhoudsbeurt (3 jaar). Zonder te vragen werd mij aangeboden mij thuis te brengen en weer op te halen. Ik had een lek in de aandrijfashoes rechtsvoor. Ik wist dit niet. Voordat men tot reparatie cq. vervanging overging, heeft men mij eerst gebeld met de vraag wat ik wilde. Een 10 voor alle onderdelen lijkt wellicht hoog, maar ik heb zelden in de ruim 50 jaar dat ik auto rijd een vergelijkbare behandeling gehad. Proficiat!!

Martin Tenthof van Noorden 9 jaar geleden beoordeeld

Na 25 jaar auto bezit heb ik eindelijk het gevoel dat ik een eerlijke prijs betaal voor de service welke is geleverd. Geen praatjes, gewoon goed.

Robert van Barneveld 9 jaar geleden beoordeeld

We konden snel terecht. De diagnose op de airco kwam per telefoon al binnen het uur. De afgegeven prijs klopte precies. Er werd getoond waarom de airco het niet zo goed deed. De airco doet het nu perfect. Zeer vriendelijk geholpen!

Jeroen 10 jaar geleden beoordeeld

icm onderhoudsbeurt.

tjeerd delfgou 10 jaar geleden beoordeeld

Geen plastic hoes in de bestuurders stoel monteur ging met niet schone stofjas in de auto zitten.